کلیدسازی سیار جنوب تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلید سازی نظام آباد

کلیدسازی سیار شبانه روزی  نظام آباد که در منطقه‌های 7 و 8 شهرداری تهران و شرق شهر واقع شده است در محدوده خیابان شهید مدنی (خیابان نظام آباد) – خیابان سبلان – خیابان ناجی – خیابان شارق (رجبی) – خیابان امیر شرفی – خیابان کهن – خیابان حسینی – خیابان لشکر – خیابان ارباب مهدی (بخت آزاد) – خیابان وحیدیه (داودی) – خیابان فدک – خیابان گلبرگ – میدان نظام آباد (چهار راه نظام آباد) – میدان امام حسین (ع)  آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

 

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که از غرب به مجیدیه ، از شرق به نارمک و تهران نو ، از شمال به محله رسالت و از جنوب به محله امام حسین محدود می شود. همچنین به بزرگراه امام علی (ع) دسترسی کامل و به بزرگراه صیاد نزدیک است.

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلید سازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد بصورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتورسوار کلید ساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی نظام آباد فست کلید)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلید سازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

کلید سازی نظام آباد

کلید سازی نظام آباد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *