کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلید سازی شهرک آپادانا و اکباتان

کلید سازی شهرک آپادانا و اکباتان

کلیدسازی سیار  شهرک آپادانا و اکباتان که در منطقه پنجم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان برادران رحمانی – خیابان دانش – خیابان سازمان آب – خیابان 15 متری شهرک امید – خیابان آزادگان – خیابان گوهری مهر – خیابان ریاح – خیابان میدان سالاری – خیابان بیمه 2 – خیابان بیمه 3 – خیابان بیمه 1 – خیابان عظیمی – خیابان فلسفی وخیابان اکباتان خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به مترو تهران کرج، از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شرق به جناح و از غرب به اکباتان محدود می‌شود و از شمال به محله های بلوارفردوس، فلکه دوم صادقیه و آریاشهر، از جنوب به محله مهرآباد و میدان آزادی، از شرق به محله طرشت و از غرب به محله شهرک آزادی و شهرک فرهنگیان دسترسی دارد.

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی شهرک آپادانا و اکباتان فست کلید)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *