کلیدسازی سیار شرق تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلید سازی دروازه دولت

کلید سازی فست کلید

کلیدسازی شبانه روزی دروازه دولت که در منطقه شانزدهم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان حیامنش – خیابان دروازه دولت – خیابان خاقانی- خیابان بهار – خیابان سمیه – خیابان لاله زار – خیابان بهبهانی – خیابان نجومی – خیابان انقلاب – خیابان محمودی – خیابان هشتم – خیابان چهاردهم و خیابان شانزدهم آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان مفتح جنوبی، از شرق به خیابان بهار، از جنوب به خیابان سعدی و از غرب به خیابان موسوی و امیر سلیمانی محدود می شود و از غرب به محله های فردوسی و انقلاب، از جنوب به محله لاله زار، از شمال به مفتح، طالقانی و از شرق به محله شریعتی دسترسی دارد.

 

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی دروازه دولت فست کلید)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *