کلیدسازی سیار شرق تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی میرزای شیرازی

کلیدسازی فست کلید

کلیدسازی سیار  میرزای شیرازی که در منطقه شش شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان زرتشت غربی – خیابان آبان شمالی – خیابان عضدی – خیابان لارستان – خیابان سربداران – خیابان سنایی – خیابان حسینی – خیابان میرزای شیرازی – خیابان خردمند – خیابان قائم مقام فراهانی – خیابان مشاهیر – خیابان فجر – خیابان گلریز – خیابان مطهری – خیابان بهشتی – خیابان سرافراز و خیابان کوه نور آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان های بهشتی و عباس آباد، از جنوب به خیابان کریم خان، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر (عج) محدود می‌شود و از شمال به محله‌های آرژانتین، وزرا و توانیر، از جنوب به محله‌های فردوسی، طالقانی و کریمخان، از شرق به محله سهروردی جنوبی و سلیمان خاطر و از غرب به محله پارک لاله و زرتشت غرب دسترسی دارد.

 

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی میرزای شیرازی فست کلید)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *