کلید سازی سیار مرکز تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلید سازی منیریه

کلیدسازی سیار شبانه روزی منیریه که در منطقه یازدهم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان ولیعصر (عج) – خیابان کارگر جنوبی- خیابان لشگری موحد – خیابان فروزش- مهدیخانی – خیابان قلمستان – خیابان قزوین – خیابان بشیری – خیابان پل امیر بهادر – خیابان فرهنگ – خیابان شیبانی – خیابان پیران عقل – خیابان ابوسعید – میدان منیریه – خیابان معیری و صداقت آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که  از شمال به خیابان‌های ابوسعید و معیری، از جنوب به خیابان مولوی، از شرق به خیابان وحدت اسلامی و از غرب به خیابان کارگر جنوبی محدود می‌شود و از شمال به محله های سپه و حسن آباد، از جنوب به محله های مختاری و مولوی، از شرق به محله های بازارچه طرخانی-15خرداد و از غرب به محله های مخصوص و هلال احمر دسترسی دارد.

 

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی منیریه فست کلید)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *