کلیدسازی سیار جنوب تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلید سازی جلیلی

کلید سازی فست کلید

کلیدسازی سیار شبانه روزی جلیلی که در منطقه هفده شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان نیک نفس – خیابان آذربایجان – خیابان رزاقی – خیابان فتحعلی – خیابان جنوب – خیابان سجاد جنوبی – خیابان وزردار – خیابان فرد محمودی – خیابان رفیع زاده – خیابان عسگری – خیابان برادران آقایاری – خیابان عیوض خانی – خیابان برزو – میدان پناهی و میدان جلیلی  آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان های غدیر، قدرتی و نیک نفس، از جنوب به راه آهن تهران -اهواز، از شرق به خیابان های بهبودی و داود سلامت، و از غرب به خیابان فتحی محدود می شود و به محله های ابوذر، بهاران، زمزم و یافت آباد دسترسی دارد.

 

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی جلیلی فست کلید)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *