کلید سازی سیار مرکز تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی سه‌ راه‌ جمهوری

کلیدسازی سیار شبانه روزی سه‌ راه‌ جمهوری که در منطقه یازدهم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان حافظ – پل کالج – خیابان ولیعصر، – چهارراه ولیعصر – خیابان جمهوری – خیابان رازی – خیابان خارک – خیابان شیخ هاوی – خیابان کسری – خیابان هاتف – خیابان نوفل لوشاتو – خیابان هاشمی فر – خیابان میردامادی و استخر آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان انقلاب، از جنوب به خیابان امام خمینی (ره)، از شرق به خیابان حافظ و از غرب به خیابان ولیعصر (عج) محدود می‌شود و از شمال به محله های فردوسی، طالقانی و کریمخان، از جنوب به محله های سپه و حسن آباد، از شرق به محله فردوسی و از غرب به محله های انقلاب، جمهوری و آذربایجان دسترسی دارد.

 

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی سه‌ راه‌ جمهوری فست کلید)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *