کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز فست کلید, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی دهکده المپیک

کلیدسازی دهکده المپیک

کلیدسازی سیار شبانه روزی دهکده المپیک که در منطقه بیست و دوم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده بلوار دهکده المپیک – خیابان گلها – لادن – خیابان علیزاده – خیابان زیبادشت – خیابان ورزش – خیابان شهرکرد – خیابان صدرا – خیابان شهید خلیلی – خیابان شاهچراغی – خیابان جهاد – خیابان های مرودشت شمالی و مرودشت جنوبی – خیابان گلبانگ – خیابان های چشمه جنوبی و چشمه شرقی – خیابان طبیعت – خیابان عباسی – خیابان  بیستم – خیابان میرنظامی – خیابان معصومی – خیابان مرادی – شهرک چشمه و میدان المپیک آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌ گونه‌ ای است که از شمال به کوهپایه البرز، از جنوب به بزرگراه علامه جعفری، از شرق به بوستان جوانمردان و از غرب به بزرگراه آزادگان منتهی می‌شود و به محله های بهاران، کن، شهرک چشمه و گلستان دسترسی دارد.

 

فست کلید با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی دهکده المپیک فست کلید)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *